eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak awizo, brak powtornego awizo › brak awizo, brak powtornego awizo
  • Data: 2008-04-08 13:55:51
    Temat: brak awizo, brak powtornego awizo
    Od: JW <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,

    czy istnieje jakas podstawa prawna do zdyscyplinowania poczty polskiej
    w sytuacji, gdy nie dostarczaja awizo?
    przyklad: czekalem na paczke dwa tygodnie, dzwonie do nadawcy -
    wyslana, dzwonie na poczte - czeka w kolejce do odeslania. udaje sie
    na poczte (cale szczescie to tylko 500 metrow), a pani w okienku na
    moje pytanie "dlaczego pomimo niedostarczenia awizo paczka wyladowala
    w kolejce do odeslania do nadawcy?" odpowiada "bo tak - to nie jej
    wina, ze listonosz nie zostawial awizo". rece mi opadly.

    skladac skarge? czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zdyscyplinowania
    lokalnej placowki pocztowej? czy tez za kazdym razem, gdy oczekuje na
    paczke mam dzwonic na poczte i pytac, czy juz doszla i czy unizony
    klient PP moze przyjsc i ja odebrac?

    pozdrawiam,
    JW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1