eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak awizo, brak powtornego awizo › Re: brak awizo, brak powtornego awizo
  • Data: 2008-04-08 14:09:25
    Temat: Re: brak awizo, brak powtornego awizo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    JW wrote:
    > witam,
    >
    > czy istnieje jakas podstawa prawna do zdyscyplinowania poczty polskiej
    > w sytuacji, gdy nie dostarczaja awizo?
    > przyklad: czekalem na paczke dwa tygodnie, dzwonie do nadawcy -
    > wyslana, dzwonie na poczte - czeka w kolejce do odeslania. udaje sie
    > na poczte (cale szczescie to tylko 500 metrow), a pani w okienku na
    > moje pytanie "dlaczego pomimo niedostarczenia awizo paczka wyladowala
    > w kolejce do odeslania do nadawcy?" odpowiada "bo tak - to nie jej
    > wina, ze listonosz nie zostawial awizo". rece mi opadly.
    >
    > skladac skarge? czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zdyscyplinowania
    > lokalnej placowki pocztowej? czy tez za kazdym razem, gdy oczekuje na
    > paczke mam dzwonic na poczte i pytac, czy juz doszla i czy unizony
    > klient PP moze przyjsc i ja odebrac?
    >
    składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    poczcie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1