eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobardzo proszę o pomoc :( (prawo konsumenta) › bardzo proszę o pomoc :( (prawo konsumenta)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!80.55.82.106!poznan.rmf.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-f
    or-mail
    From: "ZygZag" <Z...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bardzo proszę o pomoc :( (prawo konsumenta)
    Date: Fri, 12 Mar 2004 15:52:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <c2sitn$rac$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aex34.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1079103224 27980 83.31.160.34 (12 Mar 2004 14:53:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2004 14:53:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:200107
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    niestety jeśli chodzi o moje prawa jako konsumenta jestem totalnym laikiem.
    (jeślki chodzi o prawo w ogóle ..też :( )

    Jeśli poruszona przeze mnie kwestia była już "wałkowana" na grupie _bardzo_
    przepraszam i równie _bardzo_ proszę o podanie haseł pod jakimi mam tego
    szukać w googlach, bo niestety po prostu nie wiem, jak szukać odpowiedzi na
    moje pytanie.

    A chodzi mi o coś takiego:
    w pewnym sklepie potraktowano mnie .. no nieładnie.
    Chcę żłożyć skargę/ zażalenie. Chcę o tym po prostu poinformować
    przełożonych/ właścicieli (te panie tylko sprzedają).
    Poprosiłam więc o godność właściciela, jakieś namiary, na które mogę wysłać
    zażalenie.
    PAni powiedziałą, że mi ich nie poda, że mam pisać na "sklep" i tu podała po
    prostu adres.
    Spytałam, dlaczego nei mogę poznać godności osoby, do której chcę napisać
    pismo. Pani odparłą, że nie jest upoważniona do podawania takich informacji
    i w ogóle nic mi nie chciała powiedzieć.

    Moje pytanie brzmi: czy mam prawo (jaka podstawa?) dopominać się o namiary
    tej PAni przełożonego (włąściciela sklepu?) w celu złożenia zażalenia?
    Czy ona ma prawo mi tego odmówić?
    Jeśli ma, to jak mam szukać właściciela?
    w jaki sposób złożyć, na czyje ręce taką reklamację?

    Pierwszy raz miałam takie przykre doświadczenie.. i pewnie gdyby Pani byłą
    milsza.. i potem chociaz mnie przeprosiła... dałabym sobie spokój.. ale
    nie.. szła "w zaparte"... więc uznałam, że no po prostu to karygodne i że
    musze zareagować.. tylko .. jak?

    będę BARDZO wdzięczna za pomoc..


    --
    ZygZag
    at autograf pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1