  • Data: 2007-07-20 23:41:49
    Temat: alimenty, a kilkakrotnie przerywana nauka
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam 20 lat. 7 lat temu sad sadzadzil na moja rzecz alimenty od mojego
    ojca w wysokosci 250 zł (zarabia ~1400 zł netto i nie ma nikogo wiecej
    na utrzymaniu ani takze nie mieszka z nami), ktore byly regularnie
    wyplacane mojej matce.
    w chwili obecnej chcialbym wystapic z wnioskiem o podwyzszenie
    alimentow do 500 zł z powodu trudnej sytuacji materialnej (matka
    zarabia ~1300 zł netto, a trudno za tak male pieniadze utrzymac dwie
    osoby), jednak zastanawiam sie czy dla sadu nie bedzie bez znaczenia
    fakt, iz trzykrotnie przerywalem nauke z bardziej lub mniej waznych
    powodow (jednak w czasie wakacji podejmowalem i nadal podejmjuje
    prace) i pomimo swojego wieku nadal uczeszczam do liceum? czy w tej
    sytuacji moge miec jakies problemy z pozytywnym ustosunkowaniem sie do
    mojego wniosku?
    chcialbym jeszcze dodac, iz od wrzesnia bede sie uczyc w systemie
    dziennym, w dodatku w miescie do ktorego codziennie bede musial
    dojezdzac ~40 km, wiec nie bede mial mozliwosci podjecia pracy, z
    ktorej bede mogl sie utrzymac...

    ps. jesli ktos moglby podac link do wyrokow sadow w podobnych
    kwestiach to rowniez bede wdzieczny.

    pozdrawiam.