eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot zakupionego towaru › Zwrot zakupionego towaru
  • Data: 2004-05-20 06:40:38
    Temat: Zwrot zakupionego towaru
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Witam,

    Mam nastepujaca sytuacje - kupilem buty. W sklepie wydawaly sie ok, wiec
    dokonalem zakupu i odmaszerowalem. Na drugi dzien zalozylem ale okazalo
    sie ze jednak nie sa ok, bo po dluzszej chwili chodzenia obcieraja na
    kostce i sie nie da chodzic. Poszedlem zatem do sklepu na dzien nastepny
    a panienka za lada ze ona nie moze przyjac zwrotu (nawet kartka przy
    kasie wisi ze po odejsciu od kasi zwrotow nie przyjmuja ;) a tylko przyjac
    reklamacje argumentujac ze but ma slad uzywania (bo ma - dzien chodzilem
    ale to sa buty i ciezko nie pobrudzic podeszw). Czy jej postepowanie jest
    zasadne (czym poparte)? Proponowala wymiane na inne ale to taki "modny"
    sklep i ten jedyny model sie dla mnie jedynie nadawal a wymiana na inny
    egzemplarz tego samego modelu pewnie nie ma sensu bo ten kroj na inna noge.
    Czy jesli usune slady uzywania (czytaj umyje porzadnie podeszwy) to cos to
    zmieni?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1