eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do przedstawiciela handlowego.Zwrot towaru do przedstawiciela handlowego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Kałużny <t...@q...klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru do przedstawiciela handlowego.
    Date: Fri, 17 Sep 2004 16:17:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 9
    Message-ID: <cierlp$d31$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.167.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1095430649 13409 81.219.167.18 (17 Sep 2004 14:17:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Sep 2004 14:17:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: xionc
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:241405
    [ ukryj nagłówki ]

    Jestem odbiorca towaru, ktory firma wysyla mi firma kurierska. Kontakt z
    firma mam poprzez przedstawiciela handlowego, lub telefonicznie.
    Zalozmy, ze przyslany towar nie odpowiada mi i zwracam go po _miesiacu_
    od otrzymania przedstawicielowi, ktory stwierdza, ze moge dokonac zwrotu
    i go przyjmuje. Firma jednak nie chce uznac zwrotu. Czy jestem
    zobowiazany odebrac towar ponownie, czy to problem przedstawiciela?

    Pozdrawiam. Tomek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1