eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do przedstawiciela handlowego. › Re: Zwrot towaru do przedstawiciela handlowego.
  • Data: 2004-09-17 14:49:22
    Temat: Re: Zwrot towaru do przedstawiciela handlowego.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 17 Sep 2004 16:17:24 +0200, Tomasz Kałużny
    <t...@q...klub.chip.pl> wrote:

    >Jestem odbiorca towaru, ktory firma wysyla mi firma kurierska. Kontakt z
    >firma mam poprzez przedstawiciela handlowego, lub telefonicznie.
    >Zalozmy, ze przyslany towar nie odpowiada mi i zwracam go po _miesiacu_
    >od otrzymania przedstawicielowi, ktory stwierdza, ze moge dokonac zwrotu
    >i go przyjmuje. Firma jednak nie chce uznac zwrotu. Czy jestem
    >zobowiazany odebrac towar ponownie, czy to problem przedstawiciela?
    Na logike byloby tak:
    Jezeli przedstawiciel jest pracownikiem przedsiebiorstwa to gdy go
    przyjal i pokwitowaliscie sobie zwrot towaru to znaczy ze
    przedsiebiorstwo przyjelo - dalej Cie nie interesuje.

    Jezeli nie jest pracownikiem (np prowadzi dg) to on przyjal od Ciebie
    i to On ma problem...

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?
    http://www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1