  • Data: 2004-09-17 14:17:24
    Temat: Zwrot towaru do przedstawiciela handlowego.
    Od: Tomasz Kałużny <t...@q...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem odbiorca towaru, ktory firma wysyla mi firma kurierska. Kontakt z
    firma mam poprzez przedstawiciela handlowego, lub telefonicznie.
    Zalozmy, ze przyslany towar nie odpowiada mi i zwracam go po _miesiacu_
    od otrzymania przedstawicielowi, ktory stwierdza, ze moge dokonac zwrotu
    i go przyjmuje. Firma jednak nie chce uznac zwrotu. Czy jestem
    zobowiazany odebrac towar ponownie, czy to problem przedstawiciela?

    Pozdrawiam. Tomek.