  • Data: 2010-06-20 11:25:07
    Temat: Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje
    Od: jarandy <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Dostałem niedawno wezwanie od prokuratora jako świadek (na razie)
    i powiedziano mi, że z mojego adresu IP komputera wyszedł komentarz na
    forum lokalnej gazety, który nie spodobał się Burmistrzowi. Podobno
    miało to miejsce wcześniej kilka razy.
    Wychodzi na to że ja to napisałem. Co mnie czeka?
    Czy Burmistrz może wycofać oskarżenie internauty o zniewagę i polubownie
    załatwić sprawę przeprosinami np. w prasie ? Bez procesu itp ?
    Czy jak to już jest u prokuratora to "maszyna ruszyła" i nic się nie da
    zrobić ?
    Co teraz robić poza próbą skontaktowania się z Burmistrzem i proszeniem
    go o przebaczenie ?
    W jakim czasie czego się spodziewać ?