  • Data: 2010-06-20 18:16:34
    Temat: Re: Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje
    Od: jarandy <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale nie o to chodzi żeby się wyłgać czy kombinować - ja chcę przeprosić,
    honorowo, wiem że zrobiłem źle, tylko chciałbym wiedzieć jak formalnie
    to zrobić żeby to było przed procesem, o ile taki będzie.
    Padło kilka słów za dużo i nie zdawałem sobie sprawy że one mogą zaboleć.
    Dotychczas mam nieskazitelną opinię i po prostu z powodu frustracji coś
    takiego kiedyś mogło paść z mojej strony.
    Popełniłem błąd, czasami sie zdarza, chcę go naprawić.