  • Data: 2010-06-20 18:34:18
    Temat: Re: Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-20 20:16, jarandy pisze:
    > Ale nie o to chodzi żeby się wyłgać czy kombinować - ja chcę przeprosić,
    > honorowo, wiem że zrobiłem źle, tylko chciałbym wiedzieć jak formalnie
    > to zrobić żeby to było przed procesem, o ile taki będzie.
    > Padło kilka słów za dużo i nie zdawałem sobie sprawy że one mogą zaboleć.
    > Dotychczas mam nieskazitelną opinię i po prostu z powodu frustracji coś
    > takiego kiedyś mogło paść z mojej strony. Popełniłem błąd, czasami sie
    > zdarza, chcę go naprawić.

    Facet... Z tego, coś nastukał powyżej wynika, że masz klasę. Wyluzuj.
    Twój przeciwnik raczej takiej klasy nie ma.
    Nie poradzę Ci w sferze formalnej ani prawnej, bo takiego doświadczenia
    nie mam. Skoro (*) burmistrz dotarł do Ciebie po IP, to znaczy, że
    specsłużby są "za nim", albo raczej on jest na ich usługach. Twoje
    szanse wyglądają cienko. Ale nie trać nadziei. Poszukaj może pomocy u
    politycznych przeciwników burmistrza? Może wspomogą...

    Nie przyznawaj się do niczego. Nie masz obowiązku prowadzić ewidencji
    osób, które korzystały z konta gościa w Twoim komputerze. Na wszelki
    wypadek przeinstaluj Widnę z formatowaniem dysku. Najlepiej zainstaluj
    Linuksa jakiegoś... Na jakiś czas wystarczy, wytrzymasz.

    "Panie, wtedy była taka impreza, że ja do dziś nie wiem czyje to dziecko".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy