    From: "Mariusz" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana wyglądu domu be zgody sąsiada
    Date: Wed, 22 Aug 2007 18:52:13 +0200

    Witam

    Otóz mieszkam w szeregowcu, w jednym z domow, w którym ja mieszkam, są
    zrobione 4 mieszkania (1 na parterze, 2 na pierwszym piętrze, 1 na
    poddaszu), ja zamieszkuje parter.
    Moj siąsiad z piętra pierwszego chce sobie zrobic schody do ogrodu, te
    schody przysłonią mi okno od łazienki i malego pokoju, bede miał ciemiej w
    mieszkaniu, on mie przekonuje zebym sie zgodził, ja nie mam najmiejszej
    ochoty, i tu mam pytanie
    1. Czy do budowy tych schodów jest potrzebna zgoda wszystkim
    współwłaścicieli tego domu, każdy ma mieszkanie wykupione, nie ma zadnej
    wspólnoty itp.
    2. Czy moze takie cos zrobic jezeli w planach budynku takiego czegos niema,
    czyli cos dobodowac na dziko..

    Byłbym wdzięczbny za podpowiedz
    Pozdrawiam

    mariusz