  • Data: 2009-02-06 14:40:36
    Temat: Zmiana adresu a wymiana dokumentow
    Od: d...@3...com szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio dom w jakim mieszkam bedzie podzielony na dwóch włascicieli.
    Mam wejscie od ulicy A a teraz bede mial od ulicy B bo wlasciciel
    czesci A nie chce abym wychodzil na jego klatke skoro nie jestem jego
    lokatorem.
    I teraz tak zamweldowanie mam na A (i wszyskie okna) wiec chyba sila
    rzeczy bede musial zmienic dokumenty na B?
    Jesli tak to czy w wyniku podzialu sadowego domu administracja nie
    bedzie zobowiazana pokryc czesc kosztow lub calosc wymiany tych
    dokumentow? Sa jakies szanse na takie rozwiazanie?
    Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi w tej materii