  • Data: 2008-06-14 10:13:24
    Temat: Zgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić?
    Od: Frost <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Mam taki problem, mianowicie oddałem do wywołania stare sprzed 30lat
    klisze - bezcenne pamiątki rodzinne.
    Przychodząc w umówionym terminie po odbiór powiedziano mi, że zdjęć
    ani klisz nie mogą znaleźć - z pewnością jakiś klient musiał omyłkowo
    wyciągnąć kopertę z moim numerem ID i za nią zapłacić.
    No i nie ma ani klisz, ani zdjęć - poprostu masakra!
    Dochodząc do jakiegoś porozumienia usłyszałem od kierownika: " możemy
    tę stratę zrekompensować dając panu tę samą ilość klisz ile Pan
    oddawał do wywołania"
    A na cholerę mi teraz nowe klisze? Nawet aparatu analogowego już nie
    posiadam.

    Pan kierownik tłumaczy to tym, że to jest sklep samoobsługowy i klient
    sam decyduje się na takie ryzyko.
    Ale ja przecież moich klisz nie wystawiłem na sprzedaż tylko oddałem
    je w ręce pracownika!

    Co mogę zrobić w sensie prawnym, by rekompensata za poniesione straty
    była bardziej dla mnie wartościowa?