  • 1. Data: 2008-06-14 10:13:24
    Temat: Zgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić?
    Od: Frost <a...@g...com>

    Witam serdecznie.
    Mam taki problem, mianowicie oddałem do wywołania stare sprzed 30lat
    klisze - bezcenne pamiątki rodzinne.
    Przychodząc w umówionym terminie po odbiór powiedziano mi, że zdjęć
    ani klisz nie mogą znaleźć - z pewnością jakiś klient musiał omyłkowo
    wyciągnąć kopertę z moim numerem ID i za nią zapłacić.
    No i nie ma ani klisz, ani zdjęć - poprostu masakra!
    Dochodząc do jakiegoś porozumienia usłyszałem od kierownika: " możemy
    tę stratę zrekompensować dając panu tę samą ilość klisz ile Pan
    oddawał do wywołania"
    A na cholerę mi teraz nowe klisze? Nawet aparatu analogowego już nie
    posiadam.

    Pan kierownik tłumaczy to tym, że to jest sklep samoobsługowy i klient
    sam decyduje się na takie ryzyko.
    Ale ja przecież moich klisz nie wystawiłem na sprzedaż tylko oddałem
    je w ręce pracownika!

    Co mogę zrobić w sensie prawnym, by rekompensata za poniesione straty
    była bardziej dla mnie wartościowa?

  • 2. Data: 2008-06-14 10:39:34
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Frost" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    Witam serdecznie.
    Mam taki problem, mianowicie oddałem do wywołania stare sprzed 30lat
    klisze - bezcenne pamiątki rodzinne.

    Hm dla mnie wywołanie filmu który był zrobiony 30 lat temu graniczy z cudem.
    Moze tu lezy problem zrobili nic nie wyszło i boja sie przyznać?

  • 3. Data: 2008-06-14 10:58:33
    Od: Frost <a...@g...com>

    On 14 Cze, 12:39, "tmk" <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Hm dla mnie wywołanie filmu który był zrobiony 30 lat temu graniczy z cudem.
    > Moze tu lezy problem zrobili nic nie wyszło i boja sie przyznać?

    Pan kierownik powiedział, że zlecenie nie zostało wykonane - koperta
    została przekazana do zwrotu.
    Tylko ze koperty ani klisz nie ma - i o to mi właściwie chodzi.

    Co do starych negatywów, to da sie wywołać, nawet takie stare.
    Ostatnio wywoływałem u prywatnego fotografa i nie było problemu.
    Żałuję że pojechałem do MM - miałem po drodze.

  • 4. Data: 2008-06-14 11:12:28
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Hm dla mnie wywołanie filmu który był zrobiony 30 lat temu graniczy z cudem.
    > Moze tu lezy problem zrobili nic nie wyszło i boja sie przyznać?

    Potocznie terminem wywołanie mógł nazwać wykonanie odbitek. A sam film
    mógł być wywołany te 30 lat temu.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-06-14 14:19:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Frost wrote:
> [...]
    > je w ręce pracownika!
    >
    > Co mogę zrobić w sensie prawnym, by rekompensata za poniesione straty

    Nic nie możesz zrobić
    Na kopercie wyraźnie jest napisane za co sklep odpowiada.
    Do supermarketów chodzi się pooglądać a nie kupować.

  • 6. Data: 2008-06-16 19:37:08
    Od: "Scobowski" <scobiki_tego_nema@_itego_icpnet.pl>

    Łosiu :-), naprawdę.
    Z czymś takim wybrałbym najstarszego "rzemieślnika" w mieście...
    A lab odpowiada za to, co ma w regulaminie - zostawiając im film zgodziłeś
    się na to.

  • 7. Data: 2008-06-17 07:29:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Scobowski"
    > Łosiu :-), naprawdę.
    > Z czymś takim wybrałbym najstarszego "rzemieślnika" w mieście...
    > A lab odpowiada za to, co ma w regulaminie - zostawiając im film
    > zgodziłeś się na to.

    a są jeszcze takie które wywolują stare negatywy filmów 8mm?
    szukam w W-wie i nie mogę znalezc
    *** blad ***