eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić? › Zgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp
    .dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!d45g2000hsc.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    From: Frost <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić?
    Date: Sat, 14 Jun 2008 03:13:24 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <6...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.20.7
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1213438405 20302 127.0.0.1 (14 Jun 2008 10:13:25 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jun 2008 10:13:25 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d45g2000hsc.googlegroups.com; posting-host=83.238.20.7;
    posting-account=riAXqwkAAACE07dMlhZLuGWigLMiQ0aD
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.0.3705; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:538009
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie.
    Mam taki problem, mianowicie oddałem do wywołania stare sprzed 30lat
    klisze - bezcenne pamiątki rodzinne.
    Przychodząc w umówionym terminie po odbiór powiedziano mi, że zdjęć
    ani klisz nie mogą znaleźć - z pewnością jakiś klient musiał omyłkowo
    wyciągnąć kopertę z moim numerem ID i za nią zapłacić.
    No i nie ma ani klisz, ani zdjęć - poprostu masakra!
    Dochodząc do jakiegoś porozumienia usłyszałem od kierownika: " możemy
    tę stratę zrekompensować dając panu tę samą ilość klisz ile Pan
    oddawał do wywołania"
    A na cholerę mi teraz nowe klisze? Nawet aparatu analogowego już nie
    posiadam.

    Pan kierownik tłumaczy to tym, że to jest sklep samoobsługowy i klient
    sam decyduje się na takie ryzyko.
    Ale ja przecież moich klisz nie wystawiłem na sprzedaż tylko oddałem
    je w ręce pracownika!

    Co mogę zrobić w sensie prawnym, by rekompensata za poniesione straty
    była bardziej dla mnie wartościowa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1