eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawartość apteczki na terenie zakładu pracyZawartość apteczki na terenie zakładu pracy
  • Data: 2008-05-29 14:59:19
    Temat: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: "ahil67" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Czy jakiś przepis jasno reguluje co MUSI znajdować się w apteczce na terenie
    zakładu pracy?
    Ostatnio skaleczyłem się podczas wykonywania pracy i cudem tylko nieodmówiono
    mi plastra na ranę. Dialog brzmiał mniej więcej tak:

    Ja: - Skaleczyłem się podczas wykonywania pracy. Poproszę o wodę utlenioną i
    plaster/bandaż.

    Kierownik: - Wody utlenionej nie mamy. Plastrów/bandażów raczej też nie ma (po
    zajrzeniu do apteczki jednak okazało się, że zostało jeszcze dosłownie kilka,
    więc chyba cudem go otrzymałem...)


    Co robić w takich sytuacjach? Pracodawca ma przecież obowiązek zapewnienia
    higienicznych warunków pracy i udzielenia pierwszej pomocy, a jak to według
    prawa powinno wyglądać w rzeczywistości?

    Jak MUSI być zaopatrzona apteczka na terenie zakładu pracy i co zrobić w
    takich sytuacjach (zakładając, że przeżyję ;)) ?


    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1