  • Data: 2008-05-30 20:08:07
    Temat: Re: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Xavier wrote:
    > I co i wielka afera o skaleczenie ?? !! ??

    > Jak by Ci urwa?o palce to mo?e by sie bandarz przyda?.

    a jak urwie palec to sie apteczka sama uzupełni? Stoliczku nakryj sie.
    Lepiej zeby apteczka byla, nawet jak tkos chce sobie w bandaż nos wysmarkac.

    > U mnie w zak?adzie nawet nie wiem gdzie s? apteczki. Jak sie skalecze to
    > sobie poli?e palec i wytre husteczk? higieniczn? (paczka kosztyje 50
    > groszy) - ?eby sie nie pobrudzic.
    > Jak by by?o co? powa?nego to sie wzywa BHPowca albo pogotowie.

    a pogotowie przyjedzie za pol godziny.
    Jak BHPowiec nosi bandaże w kieszeni, to może niech je po prostu włoży
    do apteczki.

    > A tu wielkie halo o brak plasta i wody utlenionej, naprawde niektórzy
    > zachowuj? sie jak zakonnica w burdelu - przysz?a do pracy a ró?anca szuka !!

    wiesz, tak durnego myslenia jak twoje dawno nie widzialem.

    Może zacznijmy od urwania nogi, a potem neich już zawartość apteczki
    jednak zostanie na swoim miejscu.