eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawartość apteczki na terenie zakładu pracyRe: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
  • Data: 2008-05-29 18:07:43
    Temat: Re: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ahil67 wrote:
    > Witam!
    > Czy jakiś przepis jasno reguluje co MUSI znajdować się w apteczce na terenie
    > zakładu pracy?
    > Ostatnio skaleczyłem się podczas wykonywania pracy i cudem tylko nieodmówiono
    > mi plastra na ranę. Dialog brzmiał mniej więcej tak:
    >
    > Ja: - Skaleczyłem się podczas wykonywania pracy. Poproszę o wodę utlenioną i
    > plaster/bandaż.
    >
    > Kierownik: - Wody utlenionej nie mamy. Plastrów/bandażów raczej też nie ma (po
    > zajrzeniu do apteczki jednak okazało się, że zostało jeszcze dosłownie kilka,
    > więc chyba cudem go otrzymałem...)
    >
    >
    > Co robić w takich sytuacjach? Pracodawca ma przecież obowiązek zapewnienia
    > higienicznych warunków pracy i udzielenia pierwszej pomocy, a jak to według
    > prawa powinno wyglądać w rzeczywistości?
    >
    > Jak MUSI być zaopatrzona apteczka na terenie zakładu pracy i co zrobić w
    > takich sytuacjach (zakładając, że przeżyję ;)) ?
    >
    >

    Macie jakiś dział BHP, albo osobę odpowiedzialną za to.
    Powiedz im, że w razie czego to oni właśnie za to bekną.
    Pewnie szybko uzupełnią zapasy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1