  • Data: 2008-05-29 16:28:15
    Temat: Re: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ahil67 napisał(a):

    > To jasne, ale co robić w przypadkach nie zagrażających znacznie naszemu życiu
    >:) ? Jak do tego odnosi się prawo? Przecież pytam na grupie prawo, a nie
    > medycyna ;)

    Och... :) Miałem na myśli, że jak przyjedzie pogotowie i okaże się, że
    interwencja była potrzebna tylko do tego żeby opatrzyć skaleczenie to
    efektem będzie duuuuży rachunek do zapłacenia przez właściciela zakładu.
    Efektem tego będzie zapewne to, że zadba o wyposażenie apteczki ;)

    Co do Twego pytania - to jest grupa ma ktorej dysutuje sie na tematy w
    okol prawne a nie udziela porad prawnych ;)

    Generalnie zainteresuj sie Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki
    Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów
    bezpieczeństwa i higieny pracy.

    j.