  • Data: 2008-05-29 16:13:23
    Temat: Re: Zawartość apteczki na terenie zakładu pracy
    Od: "ahil67" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > ahil67 napisał(a):
    >
    > > Co robić w takich sytuacjach?
    >
    > Wezwać pogotowie.
    >
    > j.

    To jasne, ale co robić w przypadkach nie zagrażających znacznie naszemu życiu
    :) ? Jak do tego odnosi się prawo? Przecież pytam na grupie prawo, a nie
    medycyna ;)
    Zainstalowała sytuacja w pracy trochę mnie niepokoi, ponieważ pracuję nie
    tylko ja i wyobraź sobie co by się mogło stać gdyby ktoś miał znacznie
    poważniejszy przypadek niż skaleczony palec. Oczywiście, można wezwać
    pogotowie, ale pewne rzeczy muszą być zagwarantowane przez pracodawcę. Mam
    nadzieję, że jest to coś więcej niż 3 sztuki plastrów w apteczce (bo nic
    więcej tam nie widziałem !!!) ???

    Pozdrawiam.