  • Data: 2009-07-31 17:54:46
    Temat: Zastawienie wjazdu
    Od: "OLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... mam pytanko:
    sytuacja taka: postawilem auto wzdluz drogi. jest wjazd. w zaden sposob nie
    zastawilem go. Straz miejscka wzywa mnie do siebie bo zrobilem wykroczenie z
    art. 97 KW :/ Zrobilem fotki jak z tego wjazdu swobodnie wyjezdzaja auta
    (auto moje dokladnie stoi na lini brzegu calej bramy - w zaden sposob nie
    zastawia wjazdu). czy istnieja przepisy ktore to cos reguluja? Jesli
    naprawde zastawilbym wjazd - to w tym przypadku powinna byc wezwana policja
    i auto scholowane na parking. Myle sie?
    Jak sie bronic przed straznikami texasu? Naprawde rozsmieszyli mnie chcac
    podbic sobie statystyki swojej pracy. Ale licho nie spi. mam sie czegos bac?
    Prosze o odpowiedz.

    Dziekuje.