  • Data: 2009-08-01 07:59:29
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "OLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan <s...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czlowieku opamietaj sie, kim jestes, ze porywasz sie z motyka na slonce.
    > jezeli chcesz miec wiecej klopotow, to idz dalej ta droga.
    > Zyczliwy

    A co mam przyjac ze popelnilem wykroczenie choc wg mnie jego nie bylo?
    Swobodnie mozna bylo jechac, chodzic, z miarka nie mierzylem ze jest 1,5m
    ale pewnie bylo. mam inne fotki.
    A tu zapytalem sie czemu straz miejska sie do tego przyczepila. Nie chce mi
    sie nabijac kasy UM. Bo nie czuje ze popelnilem jakies wykroczenie.