  • Data: 2009-07-31 19:58:38
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z P." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h4vepl$mkn$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy jesli np jakis duzy TIR hipotetycznie nie mogl tam wjechac to czy nie
    > powinna byc wezwana policja i auto cholowane na parking jako utrudniajace
    > ruch?

    A jest taki obowiązek? Oczywiście, zakładając hipotetycznie, że zastawiłeś
    wjazd, to jest to jedna z podstaw do odholowania pojazdu. Ale wcale nie
    obligatoryjny obowiązek, zwłaszcza, gdy samo zastawienie ma taki charakter,
    ze tylko utrudnia wyjazd, a nie uniemożliwia go w ogóle. Nawet przy
    całkowitym zastawieniu odholowanie, to ostateczność, i zawsze najpierw
    próbuje się znaleźć kierującego. Chodzi choćby o czas.

    > Brama wjazdowa nie jest tak duza aby tam wogole tam TIR mogl tam wjechac.
    > ale to inna sprawa.

    Ja tej bramy ani ustawienia Twojego samochodu nie widziałem i po prostu
    piszę, jakie możliwości widzę.

    Przede wszystkim poszedł bym do tej Straży miejskiej i spokojnie
    porozmawiał. Może właściciel wjazdu jest pieniaczem i dla świętego spokoju
    Ci dali to wezwanie, a w Komendzie Cię tylko pouczą. Póki nie pójdziesz, to
    się nie dowiesz, o co im poszło. Nie wierzę, by sobie takie rzeczy dla
    grandy robili, bo to na odległość kłopotami śmierdzi.