  • Data: 2005-05-28 21:30:33
    Temat: Zapis w umowie kredytowej
    Od: "jac" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cały wieczór spedziłem z Google'ami bezskutecznie szukając informacji na
    temat bezprawnych zapisów w umowach kredytowych. Rzecz w tym, że bank, w
    którym chcaiłbym wziąć kredyt hipoteczny zastrzega sobie w umowie prawo do
    nie wyrażenia zgody na zaciągnięcie przeze mnie innych zobowiązań
    finansowych dopóki nie spłacę kredytu w ich banku. Coś mi mówi, że taki
    zapis jest bezprawny, ale poszukuję potwierdzenia. Czy ktoś moze w
    jakikolwiek sposób potwierdzić lub zaprzeczyć moim przeczuciom?

    Oczywiście wszelka pomoc będzie dla mnie bardzo cenna. Z góry dziękuję i
    pozdrawiam,
    --Jacek