  • Data: 2005-05-28 22:01:43
    Temat: Re: Zapis w umowie kredytowej
    Od: 10085859 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jac napisał(a):

    >Cały wieczór spedziłem z Google'ami bezskutecznie szukając informacji na
    >temat bezprawnych zapisów w umowach kredytowych. Rzecz w tym, że bank, w
    >którym chcaiłbym wziąć kredyt hipoteczny zastrzega sobie w umowie prawo do
    >nie wyrażenia zgody na zaciągnięcie przeze mnie innych zobowiązań
    >finansowych dopóki nie spłacę kredytu w ich banku. Coś mi mówi, że taki
    >zapis jest bezprawny, ale poszukuję potwierdzenia. Czy ktoś moze w
    >jakikolwiek sposób potwierdzić lub zaprzeczyć moim przeczuciom?
    >
    >Oczywiście wszelka pomoc będzie dla mnie bardzo cenna. Z góry dziękuję i
> [...]
    szukaj pod hasłem "niedozwolone klauzule umowne"
    Natomiast co do niewyrażenia zgody to wierzyciel-bank ma prawo na pewną
    ingerencję, w przypadku gdyby rozporządzenie majątkiem z Twojej strony
    mogło zagrozić Twojej sytuacji majątkowej i mógłbyś się stać niezdolny
    do spłaty zadłużenia.ale szczegółów dobrze nie znam.