  • 151. Data: 2009-07-01 15:31:05
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Wyjade na 10 lat na placowke, ktos sie do mojego mieszkania wlamie i
    > zamieszka, wracam i nic mu nie moge zrobic, bo on posiada i
    > rozporzadza?

    Mozesz zrobic. Oddac sprawe do sadu i czekac na wyrok.

    Jacek Kustra

  • 152. Data: 2009-07-02 16:53:12
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tadeusz pisze:

    > paszport wystarczy
    > meldunek nie ma znaczenia, liczy się tytuł własności:
    > jeżeli ma prawo do połowy czy jakiejś części mieszkania
    > może tam się wprowadzić i zameldować

    Skoncz juz pisac te pierdoly i nie wprowadzaj kobiety w blad. Jesli masz
    jakies watpliwowsci co to jest posiadanie, to poczytaj KC, ale ze
    zrozumieniem. Wtedy bedziesz wiedzial, ze lokalem rozporzadza tylko i
    wylacznie ten, w ktorego on jest posiadaniu, nawet w zlej wierze.

    Wiec nie ma znaczenia w jaki sposob ta kobieta stala sie posiadaczem
    tego lokalu, czy ma tytul prawny czy nie, ma znaczenie fakt ze jest ona
    jego jedynym posiadaczem, a facet ma tylko i wylacznie tytul prawny,
    ktory nie daje mu prawa do zamieszkania, poniewaz lokal nie jest w jego
    posiadaniu.

    Jacek Kustra

  • 153. Data: 2009-07-02 17:31:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    castrol pisze:

> [...]
    > jego jedynym posiadaczem, a facet ma tylko i wylacznie tytul prawny,
    > ktory nie daje mu prawa do zamieszkania, poniewaz lokal nie jest w jego

    Co nie oznacza że docelowo nie może tam zamieszkać.

    --
    spp

  • 154. Data: 2009-07-02 19:13:28
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    spp pisze:

    > Co nie oznacza że docelowo nie może tam zamieszkać.

    Docelowo oczywiscie moze, ale nie sam, tylko jak taki wyrok wyda sad.

    Jacek Kustra

  • 155. Data: 2009-07-03 09:09:21
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <> napisał w wiadomości news:.pl...

> [...]
    > zrozumieniem. Wtedy bedziesz wiedzial, ze lokalem rozporzadza tylko i
    > wylacznie ten, w ktorego on jest posiadaniu, nawet w zlej wierze.

    Sam skoń pisać pierdoły...
    Instytucją nadrzedną jest własność a nie posiadanie.
    Idąc dalej twoim tokiem myślenia: wystarczy że facet wyczai moment,
    że kobiety nie będzie, dostanie sie do mieszkania i już jest właścicielem
    i posiadaczem a kobieta zostaje na ulicy aż jej sąd przywróci posiadanie?
    Czyż nie tak ? Na dodatek nie zarzucisz mu działania w złej wierze:
    przecież posiadacza nie było, więc objął własną nieruchomość
    w posiadanie ?
    I co ty na to miłośniku "posiadania" ?

  • 156. Data: 2009-07-03 09:21:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Instytucją nadrzedną jest własność a nie posiadanie.

    i tak i nie

    na dziendobry jest wlasnie posiadanie, poprzez wlasnosc, sadownie mozesz
    chciec przywrocic swoje posiadanie, ale nie sila i nawet nie z pomoca
    policji, tylko z wyrokiem i komornikiem

    > Idąc dalej twoim tokiem myślenia: wystarczy że facet wyczai moment,
    > że kobiety nie będzie, dostanie sie do mieszkania i już jest właścicielem
    > i posiadaczem a kobieta zostaje na ulicy aż jej sąd przywróci posiadanie?

    nie, bo kobieta puka do sasiada, a sasiad zeznaje ze ta pani to owszem tu
    mieszka, ale tego pana widzi pierwszy raz na oczy, i wtedy pana wyprowadzaja
    w kajdankach i beknie za wlamanie i pare innych rzeczy

> [...]

    > Na dodatek nie zarzucisz mu działania w złej wierze:
    > przecież posiadacza nie było, więc objął własną nieruchomość

    wlamal sie, a byc moze nawet i ukrald z toaletki 20 tys $ i bizuterie rodowa
    po babci, za pol banki

    > I co ty na to miłośniku "posiadania" ?

    jak wyzej

  • 157. Data: 2009-07-03 09:27:33
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > wlamal sie,

    Przecież nieistotne jest ponoć, że działał w złej wierze :>
    Ona mogła działać, a on już nie? Kupy się to w ogóle nie trzyma.

  • 158. Data: 2009-07-03 09:53:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ona mogła działać, a on już nie? Kupy się to w ogóle nie trzyma.

    ona nie dzialal w zlej wierze, mieszkala w tym mieszkaniu z nim, on sie
    wyprowadzil i mieszkala nadal, on dobrowolnie zrezygnowal z mieszkania w tym
    lokalu, a teraz musi liczyc na dobra wole zony, albo sadu

  • 159. Data: 2009-07-03 10:00:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > ... on dobrowolnie zrezygnowal z mieszkania w
    > tym lokalu

    Ale masz jakieś wsparcie?

    --
    spp