  • 161. Data: 2009-07-03 10:11:11
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > tak, 10 lat jego nieobecnosci

    Wyjazd nijak nie oznacza_dobrowolnego_zrzeczenia się posiadania.
    To jedynie Twoja własna interpretacja.

  • 162. Data: 2009-07-03 10:16:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baloo pisze:
    > "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > Wyjazd nijak nie oznacza_dobrowolnego_zrzeczenia się posiadania.
    > To jedynie Twoja własna interpretacja.

    Posiadanie to stan faktyczny, a nie czyjeś życzenia.

    --
    Liwiusz

  • 163. Data: 2009-07-03 10:35:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Posiadanie to stan faktyczny, a nie czyjeś życzenia.

    A zrzeczenie?

    --
    spp

  • 164. Data: 2009-07-03 10:45:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A zrzeczenie?

    Co zrzeczenie?

    --
    Liwiusz

  • 165. Data: 2009-07-03 10:50:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Co zrzeczenie?

    Podobno mąż dobrowolnie zrezygnował z mieszkania?
    Jak to się robi? Na ile czasu można wyjść aby nie pozbawić się prawa do
    zamieszkania?

    --
    spp

  • 166. Data: 2009-07-03 11:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Podobno mąż dobrowolnie zrezygnował z mieszkania?
    > Jak to się robi? Na ile czasu można wyjść aby nie pozbawić się prawa do
    > zamieszkania?

    Prawa do mieszkania można się zrzec - dokonując jego sprzedaży lub
    darowizny. Wymagana forma notarialna.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2009-07-03 11:03:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Prawa do mieszkania można się zrzec - dokonując jego sprzedaży lub
    > darowizny. Wymagana forma notarialna.

    A z posiadania?

    --
    spp

  • 168. Data: 2009-07-03 11:22:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A z posiadania?

    Z posiadania się zrzeka poprzez odpowiednie zachowanie.

    --
    Liwiusz

  • 169. Data: 2009-07-03 11:29:41
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości news:.pl...

    > Z posiadania się zrzeka poprzez odpowiednie zachowanie.

    podpowiem ci nawet jakie to zachowanie ma być:

    "Przeniesienie posiadania następuje przez wydanie rzeczy"
    "Przeniesienie posiadania... na podstawie stosunku prawnego, który strony
    jednocześnie ustalą"

    wskaż mi te sytuacje w przedmiotowej sytuacji, bo od kiedyż to wyjazd
    jakikolwiek jest równoznaczny z wydaniem komuś innemu mieszkania ???

  • 170. Data: 2009-07-03 11:34:12
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <> napisał w wiadomości .pl...

    > wlamal sie,

    a od kiedy to można włamać sie do własnego mieszkanai ????

    > a byc moze nawet i ukrald z toaletki 20 tys $ i bizuterie rodowa po babci,
    > za pol banki

    skoro tak twierdzisz to zapoznaj się z definicją pomówienia
    i odpowiedzialnością za składanie fałszywych zeznań,
    poza tym musi kobita udowodnić tą babciną biżuterię
    bo "Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która
    z faktu tego wywodzi skutki prawne"...