  • Data: 2010-11-05 15:08:11
    Temat: Zajecie komornicze
    Od: "G" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Do lipca tego roku prowadziłem działalność gospodarczą. Zalegam w US z
    VATem - 3000zl.
    Od października pracuję na etacie. Komornik upomniał się o zaległy VAT i
    zablokował mi konto na całą kwotę pozbawiajac mnie generalnie wszystkich
    pieniędzy.
    Ja spodziewałem się że będzie to zajęcie części wynagrodzenia od obecnego
    pracodawcy, gdzie część środków pozostaje na koncie a część idzie na spłatę
    zobowiazań.
    Można od tak zająć środki na koncie aż do pokaźnego minusa nie zostawiając
    człowiekowi nawet złotówki?
    Jak to teraz załatwić żeby jutro mieć "co do gara włożyć". Dzwonić do US?
    Komornika?