  • Data: 2008-02-01 11:04:20
    Temat: ZUS kwestionuje umowę o pracę nakładczą
    Od: PilotULL <k...@l...info> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o pomoc, bo nie wiem jak mam postąpić. Otrzymałem pismo z ZUS,
    w piśmie tym jest napisane że umowa o pracę nakładczą jaką miałem 2
    lata temu nie była w rzeczywistości umową tylko próbą uniknięcia
    płacenia składek ZUS w pełnym wymiarze. W piśmie też inforumują mnie
    że w 2005 roku zapadł wyrok sądu administracyjnego w takiej sprawie
    niekorzystny dla korzystającego z takiej formy pracy.

    Mam tutaj poczucie dużej niesprawiedliwości, czy mam szanse odwołując
    się od tej decyzji? Czy mam się zastosować do niej zastosować bo z
    góry jestem przegrany?

    Z góry dzięki za pomoc!