  • Data: 2010-12-09 16:37:17
    Temat: ZUS a zawał serca
    Od: ark_fx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam takie pytanie a mianowicie
    Ojczulek miał zawał serca ( po pracy ).W szpitalu spędził tydzień -
    wstawili mu jednego stenta.Teraz jedzie do sanatorium na 2
    tygodnie.Nigdy nie miał problemów z sercem.

    I tu moje pytanie czy należy sie mu odszkodowanie z ZUS ? Gdzie można o
    tym poczytać ? Słyszałem że ubezpieczalnie robią wszystko żeby wykręcić
    sie od płacenia pieniędzy.
    Jest dodatkowo ubezpieczony w zakładzie pracy w ktorym jest zapisany też
    zawał serca.
    I jeszcze jedno , czy też istnieje takie coś jak odszkodowanie za pobyt
    w szpitalu?

    Jak ta sprawa wygląda od strony prawnej?

    Pozdrawiam...