    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZIP - ciekawostka
    Date: Thu, 18 Jul 2013 18:10:50 +0200

    Hej.
    Bardziej z ciekawości niż z z przewidywania realnych korzyści wygenerowałem
    sobie login i hasło.
    Pierwsza paranoja - odbiór osobisty. OK - mogę zrozumieć, choć już żonie nie
    mogłem odebrać (nawet z upoważnieniem) - bzdura, ale to NFZ - rządzi się
    własnymi prawami.
    Druga bzdura - okazało się, że w 2009 roku jako mężczyzna kupowałem globulki
    dopochwowe na receptę w dodatku w mieście, w którym bywam tylko przejazdem.
    Zadzwoniłem i okazało się, że aby wyjaśnić sprawę muszę pisemnie zgłosić do
    oddziału wojewódzkiego NFZ skargę, reklamację (?)
    Mam to delikatnie mówiąc w dalekim poważaniu. Mam marnować swój czas, bo
    system wart pewnie grube miliony nie przewiduje zgłoszenia reklamacji drogą
    elektroniczną.
    Oczywiście od 2009 nie kupowałem także innych leków na receptę (co jest
    niezgodne z prawdą).
    Kolejny bubel informatyczny, jakich wiele w tym kraju.
    Czy tutaj naprawdę nikt nie potrafi zrobić normalnego interfejsu i spiąć go
    z wydajną bazą danych?
    WOJO