  • Data: 2013-07-18 18:19:04
    Temat: Re: ZIP - ciekawostka
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-18 18:10, WOJO pisze:

    > Mam to delikatnie mówiąc w dalekim poważaniu. Mam marnować swój czas, bo
    > system wart pewnie grube miliony nie przewiduje zgłoszenia reklamacji
    > drogą elektroniczną.

    Nie. Bo system powstał po to, żeby wykonawcy zarobili i odprowadzili
    działkę. Reszta jest nieistotna.

    > Czy tutaj naprawdę nikt nie potrafi zrobić normalnego interfejsu i spiąć
    > go z wydajną bazą danych?

    Ależ - potrafi! Tylko: po co i za ile?

    P.S. Jedyne użyteczne i sprawnie funkcjonujące systemy jakie znam, to
    otwarte systemy społecznościowe. Reszta jest przekrętem i ściemą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.