  • Data: 2013-07-24 18:49:22
    Temat: Re: ZIP - ciekawostka
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-18 18:10, WOJO pisze:
    > Hej.
    > Bardziej z ciekawości niż z z przewidywania realnych korzyści wygenerowałem
    > sobie login i hasło.
    > Pierwsza paranoja - odbiór osobisty. OK - mogę zrozumieć, choć już żonie nie
    > mogłem odebrać (nawet z upoważnieniem) - bzdura, ale to NFZ - rządzi się
    > własnymi prawami.
    > Druga bzdura - okazało się, że w 2009 roku jako mężczyzna kupowałem globulki
    > dopochwowe na receptę w dodatku w mieście, w którym bywam tylko przejazdem.

    Jakim cudem Ci sie tp na tej stronie pokazało? cos bujasz.
    Nic samo się nie pokaże. Teraz właśnie się o tym przekonałam. Trzeba
    sobie wpisywać nazwy leków, wszystko co chcesz wiedzieć to musisz sobie
    wpisać daty i nazwy czy symbole. No i do kitu. Nie moge się dowiedzieć
    co i kiedy mi lekarze zapisywali w mojej karcie pacjenta.
    http://zapisz.net/view.php?filename=756_nfz_zip.jpg

    --
    animka