  • Data: 2003-12-04 22:02:08
    Temat: ZATARCIE SKAZANIA NA WNIOSEK
    Od: "Zuzia&Ziutek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W marcu 2001 roku zostalam skazana na kare 0,5 roku pozbawienia wolnosci w
    zawieszeniu na 3 lata,czyli niedlugo konczy mi sie kara.Chce wyjechac na
    wakacje do pracy w USA i zalezy mi na zatarciu skazania.Mam wiec pytania:
    kiedy moge złozyc wniosek o zatarciu skazania,gdzie sie taki wniosek
    sklada,w jakim terminie i kiedy(najszybciej) jest mozliwe to zatarcie.Czy
    po zatarciu moge podawac,ze jestem niekaralna?
    Proszę o odpowiedz,bede bardzo wdzięczna i z góry dziękuję.
    Kasia