  • Data: 2003-12-09 10:23:37
    Temat: Re: ZATARCIE SKAZANIA NA WNIOSEK
    Od: "Zuzia&Ziutek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.zatarcie.skazania.ag.bocznica.org/
    > lub
    > http://eber.kul.lublin.pl/~fajgiel/StaraWWW/Ap/Kk_ol
    d/kk15.htm

    Moje pytanie było dokładnie sprecyzowane,a Pana odpowiedz ogólnikowa i do
    tego złośliwa.Jeżeli nie odpowiada Pan dokładnie na pytanie,to proszę wogóle
    nie odpowiadac.
    Odpowiedzi nie dostałam,a jedynie ZAWRÓCIŁ MI PAN DUPE niepotrzebnymi
    linkami.
    Zanim wyśle pan bezużytucze informacje radze zażyć MELISĘ