  • Data: 2004-04-01 07:04:07
    Temat: Wreczanie DO, a takze bagaz w sklepie
    Od: wampirek <w...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Wredota ze mnie ;) i czasem lubie troszke podenerwowac innych :)

    Pytanie numer 1:
    Mam 1 z dokumentów: DO, legitymacje szkolna, ksiazeczke wojskowa,
    legitymacje sluzbowa.
    I teraz sytuacja, wpada kanar do autobusu lub pociagu. Bilet oczywiscie
    mam znizkowy, wiec musze okazac dowod uprawniajacy do tej znizki.
    Trzymam wiec w lapce dokument (byla to ksiazeczka wojskowa) a kanar
    zaczyna mi ja wyrywac. Dokumentu nie puscilem bo w sumie moj prywatny,
    a i zawarte tam dane moga byc poufne, chociazby numer broni :)
    Dobre 15 minut probowal mnie straszyc ;) ale nie puscilem, hehe
    Czy mam obowiazek wreczenie dokumentu uprawniajacego do znizki (jednego
    z 4 powyzszych) kontrolujacemu? Czy tez wystarczy okazanie?
    I jak jest w momencie gdy kanar popatrzy na dokument i stwierdzi, ze
    jest falszywy? O ile wiem, to on powinien dowod zatrzymac i wydac
    pokwitowanie, ale nie wyobrazam sobie, ze ktos moze zabrac mi
    ksiazeczke wojskowa ;)

    Pytanie 2:
    Ide do supermarketu z plecaczkiem (takim zwyklym, malym).
    Czy mam obowiazek zlozenia go do przechowalni? Czy tez jest to dziwny
    lokalny wymysl, rzeklbym bezprawny? (tak pare lat temu przeczytalem na
    tej grupie;)

    --
    pozdrawiam
    wampirek