  • Data: 2004-04-02 05:13:56
    Temat: Re: Wreczanie DO, a takze bagaz w sklepie
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wampirek" <w...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94BECB15DB9E9wampirek@127.0.0.1...

    > wlasnie z tego co czytalem kilka lat temu na tej grupie wynikalo, ze
    > nie moze decydowac ot tak sobie :) i z ciewaosci pytam :)

    Może. Jesli wyraznie o tym zawiadomi klientów w ogólnie dostepnym
    regulaminie. Jesli nic takiego nie ma, to 'decyzja' ochroniarza nie ma dla
    mnie znaczenia.
    Zawsze wchodze do hipermarketu z duza torba na zakupy i zawsze toczę
    utarczki slowne z ochrona.
    Jesli sadza, ze torba mi ma kradziez ulatwic, niech mnie spróbuja na wyjsciu
    skontrolowac. Ale wtedy za bezprawna kontrole im nie popuszcze.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H