  • Data: 2003-01-15 01:01:34
    Temat: Wielki problem, prosze o pomoc.
    Od: "Krzysztof Knitter" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis w nocy jechalem ul. Okopowa w Gdansku i w pewnym momencie wystrzelila
    boczna kurtyna i podzuszka boczna. Obie od strony kierowcy. Samochod Peugeot
    307 zakupiony w kwietniu w pelni sprawny , serwisowany. Poduszka wybuchla
    calkowicie bez podwodu, zadnych zewnetrznych uszkodzen samochodu. Bylem na
    pogotowiu ktore poslalo mnie do szpitalnego hirurga. Nic wiekszego nie
    stwierdzono ale potwornie boli mnie glowa oraz slabo slysze na lewe ucho.
    Przepraszam za mierna tresc posta ale jestem mocno oszolomiony. Doradzcie
    mili panstwo kogo starzyc i na jakie pieniadze bo napewno nie puszcze tego w
    niepamiec.

    --
    pozdrawiam
    K.Knitter