eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy towar i jego wymiana na nowy › Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!k8g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
    Date: Fri, 29 May 2009 11:49:07 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <b...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.152.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1243622947 5815 127.0.0.1 (29 May 2009 18:49:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 May 2009 18:49:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k8g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=89.78.152.82;
    posting-account=nzeMyAoAAACkNNI4b5yIxCVjyaMoPCF4
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:590636
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam spory problem z 1 małym pikselem na matrycy laptopa.

    Sprzęt został kupiony dziś, a w gwarancji producenta widnieje, że
    matryca może mieć do 3 uszkodzonych pikseli (powyżej tego producent
    wymienia sprzęt).

    I teraz moje pytanie, czy mogę w jakiś sposób żądać od sklepu (zakup w
    lokalu) naprawy lub wymiany laptopa na nowy, wolny od wad? Oczywiście
    bez powoływania się na gwarancję, ale właśnie na wadę produktu. Laptop
    był częściowo sprawdzony podczas zakupu, bo nie miał systemu, więc nie
    można było w pełni podziwiać możliwości monitora. Podejrzewam nawet,
    że dopiero po kilku minutach od włączenia już w domu owy czerwony
    piksel się pojawił. Niestety jest to zakup na prezent, to sam może bym
    nawet się tym nie przejmował.

    Czy jest coś, co mogę w tej sytuacji zrobić?

    Pozdrawiam,
    Marcin Stankiewicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1