eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy towar i jego wymiana na nowyRe: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
  • Data: 2009-05-29 20:06:25
    Temat: Re: Wadliwy towar i jego wymiana na nowy
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam spory problem z 1 małym pikselem na matrycy laptopa.
    >
    > Sprzęt został kupiony dziś, a w gwarancji producenta widnieje, że
    > matryca może mieć do 3 uszkodzonych pikseli (powyżej tego producent
    > wymienia sprzęt).
    >
    > I teraz moje pytanie, czy mogę w jakiś sposób żądać od sklepu (zakup w
    > lokalu) naprawy lub wymiany laptopa na nowy, wolny od wad? Oczywiście
    > bez powoływania się na gwarancję, ale właśnie na wadę produktu. Laptop
    > był częściowo sprawdzony podczas zakupu, bo nie miał systemu, więc nie
    > można było w pełni podziwiać możliwości monitora. Podejrzewam nawet,
    > że dopiero po kilku minutach od włączenia już w domu owy czerwony
    > piksel się pojawił. Niestety jest to zakup na prezent, to sam może bym
    > nawet się tym nie przejmował.
    >
    > Czy jest coś, co mogę w tej sytuacji zrobić?

    Iść do sklepu i pogadać na ten temat z kierownikiem.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1