eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy telefonWadliwy telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate
    .onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Lisica" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wadliwy telefon
    Date: 20 Mar 2005 12:49:44 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 16
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1111319384 16702 213.180.130.18 (20 Mar 2005 11:49:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Mar 2005 11:49:44 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 81.219.223.245, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.5)
    Gecko/20041217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285641
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mam problem z telefonem. Otóż kupiłam w jednej sieci komórkowej telefon w
    sierpniu zeszłego roku. Już parę dni później byłam z nim z powrotem w salonie
    ponieważ telefon sie wyłączał bez powodu, mimo że bateria była do połowy
    naładowana. Przeładowano soft a tu miesiąc później to samo. Na jakiś czs był
    spokój. I tu nagle znów telefon sie wyłacza. Nie zostawiłam go dziś w salonie bo
    nie mają telefonu zastępczego, więc jeśli chce zastępczy to muszę poczekać. Po
    pierwsze czy mają prawo mi nie dać telefonu zastępczego?? I po drugie czy mam
    prawo wymienić telefon na nowy, gdy już trzy razy oddawałam go do reklamcji?

    Dziękuję za odpowiedź.
    --
    Lisica

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1