eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy telefon › Wadliwy telefon
  • Data: 2005-03-20 11:49:44
    Temat: Wadliwy telefon
    Od: "Lisica" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam problem z telefonem. Otóż kupiłam w jednej sieci komórkowej telefon w
    sierpniu zeszłego roku. Już parę dni później byłam z nim z powrotem w salonie
    ponieważ telefon sie wyłączał bez powodu, mimo że bateria była do połowy
    naładowana. Przeładowano soft a tu miesiąc później to samo. Na jakiś czs był
    spokój. I tu nagle znów telefon sie wyłacza. Nie zostawiłam go dziś w salonie bo
    nie mają telefonu zastępczego, więc jeśli chce zastępczy to muszę poczekać. Po
    pierwsze czy mają prawo mi nie dać telefonu zastępczego?? I po drugie czy mam
    prawo wymienić telefon na nowy, gdy już trzy razy oddawałam go do reklamcji?

    Dziękuję za odpowiedź.
    --
    Lisica

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1