eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwy telefon › Re: Wadliwy telefon
  • Data: 2005-03-20 12:17:23
    Temat: Re: Wadliwy telefon
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lisica napisał(a) :

    > Zapomniałam jeszcze dodać że za pierwszym razie w serwisie zgubili kartę
    > gwarancyjną i teraz muszę wszystko załatwiać na umowę.
    > Nawet sprzedać tego telefonu teraz nie mogę.

    Warunki ewentualnej wymiany na nowy masz zapisane w karcie
    gwarancyjnej. Przeczytaj sobie... ups, nie masz karty = telefon
    jest bez gwarancji. To jak naprwili za 2 i 3 razem? Czy masz
    jakiś dowód, że telefon był naprawiany? Zwykle duplikatu
    gwarancji nie wydaje się. Czy masz dowód, że oddałaś telefon wraz
    z kartą gwarancyjną?
    Jeśli chodzi np. o Siemensa, to mam zapisane, że po czwartej
    naprawie, jeśli telefon wykazuje nadal wady, to wymienią.

    Można skorzystać też z niezgodności towaru z umową i wtedy możesz
    od razu przy pierwszej usterce zażądać wymiany na nowy.
    (USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - Dz. U.
    Nr 141, poz. 1176)
    Ale jak udowodnić, że telefon jest na gwarancji? Czy w tym
    wypadku wystarczy dowód zakupu z numerem IMEI?

    Poza tym zrobiłbym w serwisie niezłą awanturę. Pozbawili Cię
    dowodu wykonywania napraw i ich ilości. Producenta sprzętu nie
    zainteresuje telefon bez gwarancji w przypadku sporu.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1