  • Data: 2005-03-21 07:22:25
    Temat: Re: Wadliwy telefon
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Mar 2005 12:49:44 +0100, Lisica wrote:

    > Nie zostawiłam go dziś w salonie bo
    > nie mają telefonu zastępczego, więc jeśli chce zastępczy to muszę poczekać. Po
    > pierwsze czy mają prawo mi nie dać telefonu zastępczego??

    A moglabys gdziekolwiek znalezc jakies zobowiazanie sprzedawcy do
    zapewnienia Ci tel. zastepczego? Nie sadze, to jest po prostu
    tylko i wylacznie ich dobra wola. Tak jak z zastepczym samochodem.
    Dlatego jak daja zastepnczy to trzeba ladnie podziekowac :)

    A co do telefonow:( Niestety teraz wypuszcaja bardzo niedopracowane
    modele:( I testuja potem na uzytkownikach... Takie zycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz