eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwie wykonana usługaWadliwie wykonana usługa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "mc ROS" <r...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wadliwie wykonana usługa
    Date: Fri, 5 Dec 2008 19:36:03 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <ghbsdr$a2f$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.27.83.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1228502267 10319 193.27.83.140 (5 Dec 2008
    18:37:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Dec 2008 18:37:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:566525
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,

    Proszę o poradę i pomoc.

    04.11.2008 w jednym z warsztatów przyciemniono mi tylną szybę w samochodzie.
    Dowodem jest zaświadczenie wystawione przez właściciela warsztatu, na którym
    podano dane identyfikacyjne pojazdu i jego właściciela oraz datę wykonania
    usługi. Po czterech dniach, gdy zrobiło się chłodniej i wilgotno, okazało się,
    że pięć z nitek grzejnych nie grzeje. Zgłosiłem to tak szybko, jak tylko
    zauważyłem. Do dnia 25.11.2008 zwlekano z naprawą, bo to najpierw trzeba było
    obejrzeć, bo mieli problem z załatwieniem dobrego kleju przewodzącego itp.
    Wycieli folię w miejscach, które sugerowałyby przerwanie (miejsca, gdzie robią
    się odparowane kółka) i zakleili klejem. Po kilku dniach, po których klej miał
    być już suchy, zgodnie z umową sprawdziłem efekt. Niestety w dalszym ciągu nitki
    nie grzeją. Na kolejnym spotkaniu (04.12.2008) zaczęli mi wmawiać, że nitki były
    przerwane wcześniej. A oni nie sprawdzili, bo nie mają czasu huchać na każdą
    szybę, z którą przyjedzie klient i odmawiają dalszych napraw, gdyż nie biorą
    odpowiedzialności za zerwanie folii (bo mogą odejść z nią nitki), a wymiana
    szyby i powtórne foliowanie generuje im koszty.
    Naturalnie szyba, jak i wszystkie na niej nitki były sprawne przed wykonaniem
    usługi.

    Co w tej sytuacji mogę zrobić? Jazda samochodem, gdzie nie grzeje prawie połowa
    szyby, czasem jest wysoce niekomfortowa, a czasem może być też niebezpieczna.

    Pozdrawiam
    Macros

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1