eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwie wykonana usługaRe: Wadliwie wykonana usługa
  • Data: 2008-12-07 10:26:49
    Temat: Re: Wadliwie wykonana usługa
    Od: "mc ROS" <r...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik ""piiłsóócki!"" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:G%e_k.14910$no6.2117@newsfe04.iad...

    > Najlepiej zleć innemu warsztatowi naprawe, a poźniej żadaj zwrotu kosztów
    > naprawy.

    Z tego, co mi powiedzieli wczoraj w innym warsztacie(na podstawie ich
    doświadczenia), to zwrotu kosztów naprawy mogę się skutecznie domagacać wtedy,
    gdy zasądzi to sąd po rozprawie/ach.

    Czy ktoś miał już doczynienia z instytucją rzecznika praw konsumenta i takimi
    rozprawami. Ile to trwa? Jakie są koszty i kto je ponosi?

    Pozdrawiam
    macros

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1