  • Data: 2006-10-12 16:22:41
    Temat: WKU - zmiana kategorii zdrowia
    Od: "marek" <m...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ostatnio dosc powaznie zachorowalem /choroba jest nieuleczalna i wymaga
    leczenia do konca zycia/, w zwiazku z czym chcialem zmienic kategorie
    zdrowia w wojsku, zeby miec z trepami spokoj...
    Udalem sie do WKU z podaniem o skierowanie na komisje lekarska w zwiazku z
    pogorszeniem stanu zdrowia, jednakze odmowiono mi nawet przyjecia tego
    wniosku poniewaz "mam odroczenie na szkole". Odroczenie z powodu studiow
    faktycznie mam, do polowy 2008 roku, ale jaki to ma zwiazek? Czy faktycznie
    miala prawo odmowic mi przyjecia tego wniosku? Jezeli nie to na jakie
    przepisy sie powolac przy nastepnej wizycie?

    z gory dziekuje za odpowiedz(i)

    pozdzrawiam
    Marek