  • Data: 2006-10-12 16:19:07
    Temat: Re: WKU - zmiana kategorii zdrowia
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    12 paź 06 (czwartek), 18:22 (GMT +1), pl.soc.prawo
    marek napisał:

    > Ostatnio dosc powaznie zachorowalem /choroba jest nieuleczalna i
    > wymaga
    > leczenia do konca zycia/, w zwiazku z czym chcialem zmienic kategorie
    > zdrowia w wojsku, zeby miec z trepami spokoj...
    > Udalem sie do WKU z podaniem o skierowanie na komisje lekarska w zwiazku
    > pogorszeniem stanu zdrowia, jednakze odmowiono mi nawet przyjecia tego
    > wniosku poniewaz "mam odroczenie na szkole". Odroczenie z powodu studiow
    > faktycznie mam, do polowy 2008 roku, ale jaki to ma zwiazek? Czy
    > faktycznie
> [...]

    Wyślij wniosek pocztą i czekaj na odpowiedź. Jeśli odmówią rozpoznania
    wniosku, będą musieli podać uzasadnienie oraz podstawę prawną
    rozstrzygnięcia. Najprawdopodobniej zas rozpatrzą wniosek pozytywnie i
    wyznaczą termin i miejsce, w jakim masz się stawić przed komisją lekarską.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk