  • Data: 2005-03-14 19:56:54
    Temat: WKU - prośba o pomoc
    Od: "Subzero" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roczni 79. Przysłali wcześniej że jak dam zaświadczenie o absolutorium lub
    dyplom to przenosza do rezerwy. Absolutorium juz mialem, dyplomu nie ale nie
    dostarczylem. Na poczatku marca wyslalem zaswiadczenie o uzyskaniu
    absolutorium. Podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi ze teraz juz nie
    przeniosa mnie do rezerwy bo za pozno - trzeba czekac na nowe rozporzadzenie
    MON (ale przeciez stan faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale nie
    dostarczylem dokumentu). Dzisiaj - 14 marca dostalem wezwanie na WKU celem
    powolania do odbycia zasadniczej sluzby wosjkowej. Wezwanie z dnia 22
    lutego. Mam stawic sie 23 marca. Obrone mam 21 marca. Co robić? Isc z
    koniakiem to pewne, ale co moga mi zrobic? Prosze o pomoc.